dinsdag, 24 november 2015 23:43

Beelden PopUpTv in RTL Late Night

Tot onze eigen verbazing zagen we gisteravond onze beelden van het WK Frikandellen Eten terug in de uitzending van RTL Late Night op RTL4. We waren niet op de hoogte gesteld dat onze beelden gebruikt zouden worden. Laat staan dat het gevraagd was. Maar liefst 40 seconden lang was onze montage van het evenement te zien. Gelukkig stond er wel heel even 'bron: popuptv' in beeld. 
Er waren zaterdagavond heel veel media aanwezig op Winterland Schiedam en het is natuurlijk ook wel weer een eer dat juist onze beelden gekozen werden om gebruikt te worden. Maar netjes vinden we het niet. Onze vrijwilligers werken immers keihard om mooie reportages te maken zonder dat we daar een vergoeding voor krijgen. Dan is het raar dat een commerciële zender die met de uitzendingen geld verdient onze beelden gebruikt zonder daarvoor te betalen.  Wat vindt u? RTL Late Night had maandag 871.000 kijkers.

Onze reportage heeft op Facebook nu al 5,5 K mensen bereikt en heeft bij elkaar 2 K weergaves gehaald. Over het algemeen worden de video's tegenwoordig veel beter bekeken op Facebook dan op YouTube. Bij PopUpTv heeft u de keuze om onze video's in de livestream, op de site (PopUpTube), op Facebook of op YouTube te bekijken. Onze site en YouTube heeft nog steeds een groot voordeel ten opzichte van Facebook: het is veel gemakkelijker om video's op te zoeken en terug te kijken. 

 

 

VIDEO: Verslag van WK Frikandellen etenWinterland Schiedam was zaterdag 21 november het toneel van het WK Frikandellen eten. PopUpTv was met twee cameraploegen én een livestream duidelijk aanwezig maar ook SBS6, RTV Rijnmond en het ANP waren er.De wedstrijd werd georganiseerd door Stay Classy Tattoo uit Schiedam. "Wij gaan ons tijdens het evenement ook inzetten voor twee goede doelen, Stichting 1-2-3 en Voedselbank Schiedam. Hier zullen wij lootjes voor verkopen van €2,- per stuk en er zullen drie grote prijzenpakketten verloot worden" aldus de organisatie.Stichting 1-2-3 ondersteunt minderbedeelde gezinnen tijdens de feestdagen in de regio Schiedam en Vlaardingen. www.stichting123.nl Het doel van Voedselbank Schiedam is om, mensen die niet voldoende inkomsten hebben om in hun primaire levensbehoeften te kunnen voorzien, te ondersteunen met een wekelijks voedselpakket. www.voedselbankschiedam.nl Interviews: Jack Kerklaan en Storm Phlippo Camera: Dirk Klop en Bart DaneRegie: Natanja RorijeGeluid: Rob van der GaagMontage: Matthijs Rorije

Posted by Pop Up Tv on zondag 22 november 2015
Beelden PopUpTv in RTL Late Night

Advertentie