vrijdag, 01 januari 2016 00:33

Vuurwerkcommercial haalt een bereik van 108.000 mensen op Facebook

Het is ook een vorm van Schiedam promotie want er zitten mooie beelden in van Schiedam. Het spotje: 'Afsteken Vuurwerk, denk na!' van Broodkast heeft in nog geen week tijd meer dan 108.000 mensen bereikt op Facebook. Ruim 28.000 mensen bekeken de film helemaal en de video werd 431 x gedeeld. Het weekbereik van PopUpTv kwam mede hierdoor boven de 136.000 uit.

We maakten in 2015 625 video's en 44 daarvan bereikten meer dan 3.000 mensen op Facebook alleen. De toppers van 2015 op YouTube waren Ernst en Bobbie met 2.811 kijkers en de promo voor Serious Request (1.670).   

 

 

VIDEO: Afsteken vuurwerk? Denk na!Film: Broodkast

Geplaatst door Pop Up Tv op zaterdag 26 december 2015
Vuurwerkcommercial haalt een bereik van 108.000 mensen op Facebook

Advertentie